Sortides de Tutoria 16, 17 i 18 d'octubre de 2017

16 d’oct. 2017, 11:28 publicada per Institut La Vall del Tenes

Aquests dies els alumnes de l'institut es mouen per tal de cohesionar-se com a grup i conèixer als nous companys.

1r d'ESO: l'Espluga de Francolí. Del 16 al 17 els grups B,C,D i del 17 al 18 els del A i E.

2n d'ESO: Montserrat. Ruta per la muntanya, escoltar l'Escolania i visitar el Santuari.
3r d'ESO: Olot a peu o en bicicleta. Ruta pels volcans i jocs.
4t d'ESO: Sortida descoberta a Barcelona. En petits grups han de visitar 4 entitats (museus, mercats, seus de districte...)
1r BATXILLERAT: El Bosc Vertical.
2n BATXILLERAT: Dia lliure pel Treball de Recerca i trobada per ultimar preparatius MUNOG 2017
CICLE FORMATIU: Taller de Mindfulness a l'institut

Podeu seguir les sortides a les diferents xarxes socials de l'escola!!!

Aturada de les classes el 2 d'octubre com a protesta de la càrrega policial del dia 1.

4 d’oct. 2017, 1:32 publicada per Institut La Vall del Tenes

El passat dilluns es van aturar les classes a les 12:00 h per tal de llegir el següent manifest:

"No crec haver parlat mai de política partidista a les meves classes, i així ho seguiré fent. Però la paraula política va molt més enllà de la lluita entre partits i faccions i les seves misèries i grandeses. Té a veure, encara que de vegades sigui difícil de copsar, amb allò millor que hem de crear com a societat: un espai de convivència on la discrepància es manifesti pacíficament.

El que vam viure ahir a tot el país, l'agressió a gent pacífica que feia cua per votar, els cops indiscriminats a ciutadans d'una Europa que es diu respectuosa envers els drets humans, és inacceptable, ens ho mirem com ens ho mirem.

No hem de deixar de dir mai que cal treballar per una societat de ciutadans lliures i responsables, coneixedors dels seus drets i dels seus deures, i la dignitat dels quals no serà mai arrabassada per una càrrega policial."

CLAUSTRE DE PROFESSORS INSTITUT LA VALL DEL TENES

IZEGEM (Bèlgica) -INSTITUT LA VALL DEL TENES (Catalunya) -Intercanvi 1r BATX

21 de set. 2017, 0:35 publicada per Anna Castro

Del 20 al 29 de setembre, 12 alumnes belgues acompanyats per dos professors... conviuran amb els nostres alumnes de 1r de Batxillerat en l'Intercanvi que es fa anualment.

Al llarg d'aquests dies faran diferents sortides i visites per aprendre la vida i cultura catalana.

Podeu seguir aquest intercanvi mitjançant les xarxes socials de l'institut: facebook, twitter i instagram.

Intercanvi amb el Quebec

12 de set. 2017, 23:10 publicada per Institut La Vall del Tenes

Comença el curs i comencen els intercanvis culturals i lingüístics.

Diumenge 10 de setembre, van arribar joves quebesos que fan intercanvi amb alumnes catalans.

Del nostre institut La Vinyet Farré acollirà l’Alexandra Laliberté fins al 2 de desembre. Després, la Vinyet anirà al Quebec del 13 de gener al 8 d’abril.

L’Alexandra, cursarà 4t d’ESO a l’institut, tot i que amb un horari personalitzat perquè es pugui anar adaptant i millorar en l’aprenentatge de les llengües.

Mercat de Llibres Segona Mà. 6 de setembre de 16 a 18h.

5 de set. 2017, 2:19 publicada per Anna Castro

Demà tindrà lloc a la biblioteca del centre el Mercat de llibres de Segona Mà de 16 a 18h.

Llibres de text 2017-2018, exàmens de setembre i carta AMPA

7 de jul. 2017, 4:03 publicada per Institut La Vall del Tenes   [ actualitzat el 3 d’ag. 2017, 6:01 ]

Us adjuntem els llistats dels llibres del curs 2017-2018, així com l'horari dels exàmens de setembre.

També podeu llegir la carta de l'AMPA relacionada amb la venda de llibres.

Recordeu que el dia 6 de setembre a les 16:00h a 18:00h torna el Mercat de Llibres de Segona Mà.

Vídeos Comiat 2017

23 de juny 2017, 5:19 publicada per Institut La Vall del Tenes

Us passem els vídeos de la Promoció de CFGM, BATXILLERAT i ESO que es va fer el dia 22 de juny de 2017.
Els vídeos estan penjats al CAnal de YOUTUBE de l'Institut!

BON ESTIU I BONES VACANCES!!

VIATGE FINAL DE CURS 2n de BATXILLERAT a BERLIN

19 de juny 2017, 0:33 publicada per Institut La Vall del Tenes

Els alumnes de 2n de Batxillerat estan coneixent Berlín del 17 al 21 de juny. És un viatge molt treballat, per aconseguir diners han fet esmorzars, han venut roses...
Ara ja estan gaudint de la ciutat i dels últims dies com alumnes de l'Institut.
Acaben una etapa i comencen una altra.
Bon viatge. Us hi esperem el 21 a l'Acte de Promoció.
Podeu veure les imatges al Facebook i l'Instagram de l'Institut.

Mercat de LLibres de Segona Mà

19 de juny 2017, 0:17 publicada per Institut La Vall del Tenes   [ actualitzat el 19 de juny 2017, 0:52 ]

Vine el dimecres 5 de juliol o el 6 de setembre, a comprar o vendre els llibres de TEXT. Ho farem a la Cantina de l'Institut. No t'ho perdis!
RECICLEM, REUTILITZEM I ESTALVIEM!!!!

GEOMETRIA A L'ESPAI. 2n ESO

14 de juny 2017, 23:24 publicada per Institut La Vall del Tenes

Els alumnes de 2n d'ESO han estat treballant la geometria a la matèria de matemàtiques. Van començar amb la geometria plana, reconeixent polígons, calculant àrea i perímetre, investigant les diagonals, calculant angles interiors, centrals i aprenent a distingir i caracteritzar els polígons regulars: Triangle equilàter, quadrat, pentàgon, hexàgon... A partir de plantilles de cartolina de triangles equilàters, quadrats i pentàgons han construït i estudiat els 5 poliedres regulars.

Utilitzant-los com a base, amb imaginació i paciència, han construït poliedres estrellats i altres cossos a l'espai a partir de primes, piràmides o polígons regulars, irregulars o provant combinacions diverses.

1-10 of 282