ACTES DE SANT JORDI 2018

20 d’abr. 2018, 4:38 publicada per Institut La Vall del Tenes
Ja tenim aquí la primavera, els camps estan verds i plens de flors, i..... arriba un dels dies més esperats per tots: SANT JORDI!!!

Enguany a l'Institut ho celebrem en tres dies diferents i amb tres activitats ben diferenciades.

Tot va començar ahir a la nit, al Centre Cívic la Fàbrica, on va tenir lloc XI SOPAR LITERARI DE L'INSTITUT LA VALL DEL TENES i on vam retre homenatge a Pompeu Fabra, Maria Aurelia Capmany i Manuel de Pedrolo. Sopar de luxe amb actuacions de luxe tot preparat pel Departament de Llengües i alumnes de Batxillerat. El sopar va servir també per saber els guanyadors/es del Certamen Literari de Batxillerat. Una nit màgica, on es respirava art i cultura.

Les activitats segueixen avui. Alumnes i professors estan repartits per diferents indrets gaudint de RUTES LITERÀRIES que faran que coneguin vida i obra d'alguns escriptors catalans. La distribució és aquesta:

1r ESO: RUTA LITERÀRIA PERE IV. PARC NATURAL DE SANT LLORENÇ DEL MUNT I L'OBAC
2n ESO: RUTA LITERÀRIA ROSSIÑOL. SITGES
3r ESO: RUTA LITERÀRIA VERDAGUER. FOLGUEROLES
4t ESO: RUTA LITERÀRIA ESPRIU. ARENYS I RUTA LITERÀRIA PALAU I FABRE. CALDES D'ESTRAC
1r BATXILLERAT: RUTA LITERÀRIA BROSSA. BARCELONA
2n BATXILLERAT: RUTA LITERÀRIA RODOREDA. BARCELONA

Com podeu veure els alumnes estan gaudint d'un dia assolellat i molt cultural, on la narrativa i/o la poesia.... no els deixaran indiferents.

Els actes de Sant Jordi conclouran el dilluns amb el Certamen Literari de l'ESO. Els alumnes separats per grups sabran el veredicte al Casal Parroquial.

I així s'acabaran els tres dies de celebració d'aquesta bonica DIADA!

BON DIADA DE SANT JORDI A TOTHOM!! QUE NINGÚ ES QUEDI SENSE CAP LLIBRE NI ROSA! GAUDIU DE L'AMOR I DE LA CULTURA!!