Activitat alumnes CFGM

9 de maig 2012, 7:41 publicada per Institut La Vall del Tenes   [ actualitzat el 9 de maig 2012, 7:44 ]

El passat dia 30 de març un grup d'alumnes de 1r de CFGM juntament amb el seu professor de Disseny Gràfic, en Xavi Sáez, van muntar un aparador en una botiga de Barcelona. Es tracta del comerç "THE COSMETICOH!" del carrer Enric Granados cantonada carrer València.

Les alumnes van fer servir una estructura d'imatges de colors que havien treballat prèviament a l'escola. El resultat va ser molt vistós i el propietari de la botiga va quedar plenament satisfet de la feina feta. Ell mateix ha publicat les fotos de la feina a la seva web corporativa i ha felicitat públicament al grup d'alumnes i el professor.