Alumnes de batxillerat participen al programa Argó

9 de juny 2015, 4:37 publicada per Institut La Vall del Tenes
El Programa Argó ofereix les Estades a l’Autònoma per alumnes de batxillerat. Aquestes estades permeten als estudiants apropar-se a la Universitat i al camp de recerca que  desitgin conèixer i introduir-se en la recerca en un lloc del campus on faran pràctiques, treballs i comptaran amb l’assessorament del professorat que els acull.

D’aquesta manera l’estudiant comptarà amb una orientació més contrastada per prendre decisions sobre el seu futur acadèmic i professional ja que les estades li permetran:

• Prendre contacte amb el món universitari i professional i amb el seu sistema de relacions socials i laborals.

• Adaptar-se a les normes de funcionament i a les situacions del centre de treball i al funcionament dels centres i departaments universitaris

• Informar-se per enfocar el propi projecte acadèmic i professional.

• Iniciar-se en la recerca amb el suport del professorat de l’Autònoma

Les estades Argó ofertades per la Universitat Autònoma es realittzaran del 26 de juny al 18 de juliol

Han estat seleccionats 7 alumnes de primer de batxillerat en diferents departaments: Física, Enginyeria de la Comunicació, Economia, Geografia, Filologia Francesa i Turisme i Direcció Hotelera.

Els alumnes participants son: Laia Montes, David López, Natàlia Redrejo, Alícia Gómez, Judith González, Marta Carmona i Laura Navarrete.