Alumnes de l'institut participen al Premi Sambori Omnium 2016

14 d’abr. 2016, 3:00 publicada per Institut La Vall del Tenes
Com cada any, l'INS La Vall del Tenes ha participat en el Premi Sambori Òmnium, un premi de narrativa en català dirigit als alumnes de primària, secundària i batxillerat dels centres educatius dels Països Catalans, que té com a objectiu principal difondre l'ús del català. És un premi que es celebra des del 2006.

El passat dimecres 16 de març, es va celebrar a Badalona, a l'espai Betúlia, l'entrega de premis als finalistes de la demarcació de Barcelona Nord, Maresme i Vallès Oriental, finalistes que ara concursaran a nivell nacional amb els d'altres demarcacions de Catalunya i Catalunya Nord.

Entre aquests treballs, hi havia els de Cèlia Galindo de 2n d'ESO i de Núria Sala de 2n de Batxillerat, del nostre institut.

Els volem donar l'enhorabona i els desitgem molt bona sort en l'última fase del concurs.

Podeu veure tot el reportatge fotogràfic al nostre Facebook