Alumnes de l'institut participen en un Campionat de Tennis

17 de març 2014, 5:25 publicada per Institut La Vall del Tenes
El passat diumenge 16 de març, l’INS la Vall del Tenes va començar el Campionat Escolar de Tennis de Catalunya Trofeu Fundació Jesús Serra (8a edició) en la categoria ESO masculí. Tota la fase provincial es disputa al club Accentennis de Cornellà de Llobregat, a les instal·lacions de la Federació Catalana de Tennis.

L’equip de jugadors, format pels alumnes Juan Mora, Diego Mordillo, Oscar Pernia i Jesús Giner, i com a capità l’alumne de la Universitat de Vic en pràctiques a l’institut, Ferran Palaudàries, van aconseguir ahir la classificació per les semifinals de la província de Barcelona davant l’Escola Betània Patmos (3-0), que es disputarà el diumenge 23 de març.

Trobareu el reportatge sencer de fotografies al Facebook de l'institut

Els desitgem molta sort!

Podeu seguir el campionat a través del seu Twitter https://twitter.com/8camp_escolar