Alumnes solidaris

30 de nov. 2015, 23:21 publicada per Institut La Vall del Tenes
Durant els mesos de novembre i desembre els alumnes del centre estan duent a terme diverses campanyes d'acció solidària, a continuació us ho expliquem:
  • L'institut col·labora amb Càritas de Santa Eulàlia durant tot el mes de novembre i desembre, recollint productes d'higiene i alimentació amb els alumnes de batxillerat.
  • També fem una recollida de joguines destinades a l'Associació Alegria de La Garriga, aquesta campanya la realitzen els nois i noies de Cicle Formatiu.
  • El dia 19 de desembre  s'organitza el tradicional Dinar solidari per recollir fons per Càritas, per aquest dinar comptem amb la col·laboració d'alumnes de batxillerat i de l'Enric Blajé com a cuiner aquest dinar es farà a la cantina de l'institut.

En totes les activitats, els alumnes hi participen activament i amb molta il·lusió, això ha fa que s'estigui recollint molt material. Per altra banda també esperem que el dinar sigui un èxit com sempre ha estat.