Ara ens toca volar!

4 d’abr. 2014, 0:21 publicada per Institut La Vall del Tenes
Aquest cop hem convertit l'entrada de l'institut amb el fusellatge d'un avió per poder exposar els treballs dels alumnes de 2n d'eso. Els alumnes han dissenyat i creat prototips d'avions a partir de tubs de cartró revestits amb paper matxé, i pintura per donar l'acabat final.

També han dissenyat el logo de les seves pròpies marques comercials.

Tot aquest treball s'ha completat amb la conferència de Ricard Grego ex-alumne de l'institut i pilot comercial d'avions en l'actualitat. Ell va explicar, als nois i noies,  els principis de l'aeronàutica, con són les estructures de les ales i cues dels avions; i el funcionament de l'interior d'un Airbus 380.

Per acabar d'ambientar l'espai, es projecte un vídeo de la companyia Virgin que explica les normes de seguretat i emergència de manera molt innovadora i que ha sigut un revulsiu dins del món dels vols comercials. Si el voleu visualitzar,  el teniu al final de l'article.

Com podeu veure, els resultats han sigut magnífics! Teniu el reportatge gràfic complert a Facebook

Virgin America Safety