CFGM. Simulació d'Empreses a Barcelona

9 de febr. 2017, 1:39 publicada per Institut La Vall del Tenes
Avui els alumnes de 2n de CFGM, estan a l'Edifici Winterthur de Barcelona participant a la Trobada d'Empresa a l'Aula.
A principis de curs van crear una empresa "IMPRIMALIA 3D" on han fet possible els somnis de passar d'imatge a peça tridimensional gràcies a l'impressora 3D.
Al llarg del curs, els alumnes han passat pels diferents departaments de l'empresa: compres, vendes, recursos humans i comptabilitat. Han aprés el funcionament in-situ d'una realitat empresarial.
La Plataforma "Empresaula" dona l'oportunitat de crear empreses simulades i poder interactuar amb d'altres empreses creades per alumnes d'arreu d'Espanya.
Avui és un dia important! Els alumnes dels diferents centres es coneixen i mostren els seus productes. També hi ha un espai per mostrar l'empresa al gran públic. Els nostres alumnes s'enfrontaran a un auditori molt exigent i donaran a conèixer la nostra escola i la seva activitat empresarial.
Ho podeu seguir en directe pel Canal EmpresaAula que han creat al YOTUBE
Al facebook de l'institut podreu veure totes les imatges. Ens seguiu?
BENVINGUTS A IMPRIMALIA 3D !!!