Comença el "Camiño i el Camí de Sant Jaume 2015"

9 de juny 2015, 2:41 publicada per Institut La Vall del Tenes
El projecte de recerca de 4t d'ESO, té la peculiaritat de ser l'última activitat que faran conjuntament tots els alumnes que finalitzen els seus estudis de secundària. Després del projecte, molts d'ells aniran cap altres centres per continuar amb els seus estudis post-obligatoris. Això fa que aquest projecte adquireixi una certa transcendència i s'ajuntin les ganes d'acabar el curs amb les emocions de saber que s'està en un moment de canvi important. Molts nois i noies canviaran de centre, començaran altres estudis i faran noves amistats, i això en un moment de la vida on tot es viu molt intensament, l'adolescència és així.

En aquest entorn comença doncs "O Camiño" i "El camí de Sant Jaume". Durant els propers deu dies els alumnes de 4t descobriran paisatges, autors,  cultura, gastronomia, i sobretot, peregrins d'arreu del món que tenen un mateix objectiu, arribar a Santiago.

Podreu anar seguint els esdeveniments visitant el nostre Facebook, allà hi trobareu imatges i cròniques del dia a dia dels diversos grups.