Comença el concurs per un bon reciclatge!!!

6 de nov. 2014, 23:39 publicada per Institut La Vall del Tenes
Des de l'àrea de tecnologia engeguem, un cop més, el concurs per un bon reciclatge. Durant els propers dies els tutors informaran a les seves classes, explicant quines són les bases de participació d'aquest any.

L'objectiu del concurs és aconseguir que tots els alumnes del centre, acabin dipositant cada element de rebuig en el seu lloc corresponent per tal que es pugui reciclar correctament.

Aquest any també s'ha introduït el nou apartat dels "Boc and Roll". Com ja sabeu, des del curs passat, l'AMPA col·labora amb el repartiment d'aquest tipus d'embolcall a tots els alumnes de l'institut, des de l'àrea de tecnologia volem ajudar a potenciar la seva utilització i, per tant, em considerat donar punts a cada una de les classes segons la quantitat d'alumnes que l'utilitzen diàriament.

El nostre entorn el podem cuidar dipositant els productes de rebuig en el seu lloc correcte, però encara el cuidarem més si utilitzem productes que no cal llençar, com és el cas del Boc and Roll.

Des d'aquestes línies també convidem a totes les famílies que animeu als vostres fills a participar en el concurs, convencent-los de la importància de cuidar el nostre entorn.

El premi del concurs consisteix en que tota la classe passi un dia a la platja fent activitats aquàtiques. Aquest premi es donarà a finals de maig de 2015.

Si voleu, us podeu descarregar les bases del concurs des d'aquí mateix

Com deia el gloriós Capità Enciam... Els petits canvis són poderosos
Institut La Vall del Tenes,