Convocatòria de la 1a edició "Premi David Seuma" per a Treballs de Recerca de batxillerat

2 de febr. 2016, 0:35 publicada per Institut La Vall del Tenes   [ actualitzat el 8 de febr. 2016, 0:13 ]
Aquest curs l'Ampa engega la 1a edició del premi pels millors Treballs de Recerca de batxillerat d'alumnes matriculats al nostre centre. Aquesta iniciativa, que es dirà "Premi David Seuma", tot recordant al que va ser alumne i professor del nostre institut, té per objectiu premiar l'excel·lència d'aquests treballs que fan els alumnes de batxillerat.

Les inscripcions per poder participar a la convocatòria s'han de presentar a la secretaria de l'institut durant aquest mes de febrer. Tornant de Setmana Santa es faran les exposicions davant un tribunal multidisciplinar i finalment es donaran els premis al Sopar Literari, el dia 21 d'abril.

Us adjuntem les bases del premi en un fitxer que us podeu descarregar just sota d'aquestes línies.
Institut La Vall del Tenes,
8 de febr. 2016, 0:12