Curs Manipuladors d'Aliments

9 de nov. 2016, 0:59 publicada per Institut La Vall del Tenes   [ actualitzat el 9 de nov. 2016, 5:07 ]
9.11.2016.
Alumnes del PNT, PVALL i CFGM participen en el Curs de Manipuladors d'Aliments organitzat pel SEOVT amb la col·laboració de l'Ajuntament de Santa Eulàlia de Ronçana i de l'Institut.
El curs l'imparteix l'empresa "Linx Consulting". I la Claire és avui la nostra formadora. La Montse Diviu (Directora de Linx Consulting) i l'Alicia Castro (Coordinadora del SEOVT) han fet la presentació del curs.
Volem donar l'oportunitat als alumnes d'ampliar les seves oportunitats laborals. Avui aquests alumnes tenen l'oportunitat d'obtenir el carnet de manipuladors d'aliments.
Esperem poder realitzar més cursos com aquests i que arribin al major nombre d'alumnes possible.

TOTS ELS ALUMNES QUE HAN FET EL CURS...HAN APROVAT I TENEN EL CARNET I EL DIPLOMA DE MANIPULADORS D'ALIMENTS! FELICITATS!!