Dos alumnes de l'institut destaquen en les Proves Cangur

27 d’abr. 2013, 2:20 publicada per Institut La Vall del Tenes   [ actualitzat el 29 d’abr. 2013, 2:36 ]
Un any més i per 14è any consecutiu, des de l'àrea de matemàtiques del nostre institut s'ha promogut la participació en les PROVES CANGUR. Des de l'any 1996, la Societat Catalana de Matemàtiques organitza aquestes proves que consisteixen en superar reptes matemàtics de dificultat creixent.

Dos dels nostres alumnes han quedat classificats entre el 3% de les millors puntuacions de tot Catalunya. Concretament, la Núria Masclans de 4t d'ESO, ha quedat en la posició 45 de 5.499 participants i en Max Serra de 1r de batxillerat, en la posició 65 de 3.802.

Cal felicitar als dos estudiants pel  treball i l'esforç que significa tenir un dels millors nivells matemàtics de Catalunya i animar-los a que no perdin la il·lusió per l'estudi d'aquesta ciència.

Felicitats!