Eduard Sola, ex-alumne de l'institut... GUANYA UN GAUDÍ.

29 de gen. 2017, 23:13 publicada per Institut La Vall del Tenes
Avui ens hem despertat molt contents. L'Ex-alumne de l'institut Eduard Sola i Guerrero, ha guanyat el Gaudí a la millor pel·lícula per televisió  " Ebre, del bressol a la batalla", dirigida per Roman Parrado, escrita per ell i produïda per Setmàgic Audiovisual, Televisió de Catalunya i Enciende TV.
Fa unes setmanes que es va projectar a La Fàbrica i va ser tot un èxit de participació.
Estem orgullosos de la feina que fa l'Edu. Quan era alumne de l'escola, participava molt activament de les activitats del centre i vam poder gaudir dels seus primers guions a les diferents festes de l'Institut.
Enhorabona i Felicitats per la feina ben feta!!
Tots sabíem que t'acabaríem veient en pantalla gran! Ets un Crack Edu Sola. Bon professional i millor persona!!.