Els alumnes de 1r de batxillerat engeguem una campanya de recollida de productes bàsics

31 d’oct. 2014, 3:02 publicada per Institut La Vall del Tenes

Durant les properes setmanes, els alumnes de 1r de Batxillerat estan passant per totes les classes de l'institut per informar que a Càritas de Santa Eulàlia necessiten productes de consum bàsics, ja que la situació econòmica de moltes famílies, cada vegada és més complicada.

Els alumnes voluntaris expliquen quina és la funció de l’entitat i perquè és tant important que els alumnes i les famílies participin en la recollida.

Aquest dijous dia 30 d’octubre s'ha fet la primera recollida que ha consistit en gel de bany. Aquest és un dels productes necessaris segons han informat des de Càritas.

Els mateixos alumnes de 1r de Batxillerat han passat per les classes a recollir els productes i faran un ranking per veure quina classe n’ha portat més quantitat.

Estigueu a l'aguait, ja que les properes setmanes aniran passant per demanar altres productes necessaris.

Esperem que tot el col·lectiu de l'institut es mostri solidari davant la demanda que s'està fent des de Càritas Santa Eulàlia.

També han fet un vídeo promocional de la campanya per fer veure als alumnes la necessitat de la recollida d’aliments.

El podeu veure a aquest enllaç:

Recollida d'aliments i productes de primera necessitat