Els alumnes de 1r d'ESO descobreixen El riu Tenes

13 de juny 2014, 0:32 publicada per Institut La Vall del Tenes   [ actualitzat el 17 de juny 2014, 4:22 ]
Aquests dies, els alumnes de 1r d'ESO estan voltant per diferents indrets de la Vall del Tenes amb l'objectiu de conèixer a fons el riu que l'articula.  L'activitat passa per descobrir la flora i fauna de diverses zones del riu Tenes i l'activitat professional que s'hi desenvolupa al seu voltant.

Bona part del treball que han de realitzar els nois i noies el fan fora de l'institut, visitant indrets que, tot i ser propers, molts d'ells no sabien de la seva existència.

Aquesta activitat frenètica que s'està duent a terme ha de servir perquè els alumnes puguin tenir un coneixement exhaustiu de  l'activitat econòmica, social, cultural i natural del seu entorn més proper i, així, prenguin consciència de quina és la seva realitat com a ciutadans de La Vall del Tenes.