Els alumnes de 2n d'ESO fan part del crèdit de síntesi a La Seu d'Urgell i Andorra

17 de juny 2014, 2:58 publicada per Institut La Vall del Tenes
Durant dos dies, els alumnes de 2n d'eso han estat descobrint dues zones del Pirineu.

Per una banda  han visitat La Seu d'Urgell, fent un treball d'investigació a la Catedral, el museu episcopal i el museu del formatge. Han acabat el dia anant a dormir a l'alberg d'Andorra.

L'activitat al Principat veí va ser diferent ja que els nois i noies van fer activitats d'aventura al parc de Naturlandia, on van fer tirolina, tir amb arc i altres activitats esportives

També vàren una visita al museu de la central hidroelèctica, al Santuari de Meritxell, una ruta de natura al llac d' Engolasters...i activitats lúdiques com Caldea i patinatge sobre gel al Palau de Gel d'Andorra.

L'últim dia van acabar la sortida fent ràfting al parc del Segre, a la Seu.

Com podeu veure, els nois i noies han estat uns dies amb plena activitat cultural i esportiva. Tot el reportatge gràfic està al nostre Facebook