Els alumnes de 2n d'ESO visiten l'exposició "Experiències matemàtiques"

22 de febr. 2013, 9:55 publicada per Institut La Vall del Tenes   [ actualitzat el 22 de febr. 2013, 9:55 ]
El divendres 25 i el dilluns 28 de gener amb els alumnes de 2n d'ESO vam anar a visitar l'exposició “Experiències Matemàtiques” a l'institut Antoni Cumella de Granollers, material que prové del Museu de Matemàtiques de Catalunya. Cada dia vam marxar amb dos grups classe. Mentre un grup estava a l'exposició, els altres alumnes, en grups de 4 o 5, eren al centre de Granollers fent un treball de descoberta.

La sortida s'ha valorat molt positivament tant per part dels alumnes com dels professors. A l'exposició els nois van poder remenar figures geomètriques, fer construccions amb l'ajut d'un mirall, adonar-se d'algunes propietats d'aritmètica,... en definitiva veure les matemàtiques d'una forma diferent a com es veuen a l'aula.