Els alumnes de 3r d'ESO estan fent una llei!

25 de gen. 2014, 2:19 publicada per Institut La Vall del Tenes
Com cada any, des de la matèria de ciutadania, els alumnes de 3r d'ESO poden viure l'experiència en primera persona de crear una llei al Parlament de Catalunya. Aquesta activitat es realitza conjuntament amb escoles de tot el Principat.

L'objectiu principal és que puguin veure i viure l'elaboració d'una llei seguint tots els passos oficials, que comença amb la discussió i debat a classe, passa per les comissions formades per diversos alumnes dels diferents instituts participants i s'acaba aprovant, o no, en un ple al Parlament.

Aquesta activitat comporta alguns viatges a Barcelona per poder assistir a les comissions parlamentaries. Aquest és el primer relat que ens han escrit:

La nostra experiència al Parlament ha sobrepassat les nostres expectatives, començant nerviosos i acabant segurs de nosaltres mateixos i de la nostra paraula. Hem rigut com mai, hem gaudit de l'experiència com poden gaudir els nens petits en un parc d'aventures i tan com les que hem viscut amb el bus!. I el mes important hem pogut posar en pràctica tot el que hem apres a les clases de ciutadania!