Els alumnes de 3r d'ESO hem fet una llei

22 de maig 2012, 9:31 publicada per Institut La Vall del Tenes   [ actualitzat el 23 de maig 2012, 4:11 ]
El passat divendres 18/5/2012 es va celebrar el ple del Parlament de Catalunya sobre el projecte FEM UNA LLEI en el que el nostre institut va participar activament amb 8 alumnes de 3ESO que van formar part de les comissions de treball prèvies, com a representants escollits democràticament a les aules de 3ESO dins la matèria de Ciutadania. La Núria Masclans, l' Helena Aparicio, l'Evelyn Pacheco, la Jaely Delgado, el Martin Diaz, l'Eric Fernández, Andrea Catot i Clàudia Ibáñez  van treballar la llei sobre l'ús de les Tecnologies de la Informació i la comunicació TIC a les aules i la protecció dels menors a la Xarxa. Va ser una experiència legislativa formidable plena de valors democràtics com el debat, l'intercanvi d'opinions, l'aprovació d'esmenes i la negociació entre els 21 instituts que van participar en aquesta enriquidora experiència democràtica. La llei fou aprovada per unanimitat. Jornada intensa, i emotiva que posa cloenda a un treball responsable fet des de les aules del nostre institut. Esperem que l'any vinent les retallades no acabin amb aquest magnífic treball parlamentari.