Els de 2n d'ESO anem al teatre

19 de març 2014, 7:45 publicada per Institut La Vall del Tenes   [ actualitzat el 19 de març 2014, 7:46 ]
El dijous 6 de març, els alumnes de 2n d'ESO vam anar a veure una obra de  teatre a la Biblioteca municipal de Sta. Eulàlia. L'obra es titulava “kdm x akba ptó?” i era una activitat de tutoria.

El teatre tractava de tres alumnes d'institut que estan en plena adolescència i junts experimenten noves sensacions i comenten les seves inquietuds.
Els temes que apareixen a l'obra eren sobre l'amistat, l'amor, sexualitat... i ho representaven de forma exagerada per provocar la reflexió als joves.

La posada en escena era molt original: canviaven d'escena a través d'un joc de cadires.

A nosaltres l'obra de teatre ens ha semblat molt bona. Creiem que era el moment idoni per anar-la a veure, ja que, amb l'edat que tenim els alumnes que hi hem anat ens hem sentit identificats en un moment o altre.

Alumnes de 2n d'ESO (Collage d'escriptura)