EMPRESA SIMULADA 2n CFGM i Chill Out!

29 de maig 2017, 4:19 publicada per Anna Castro

Com cada any per aquestes dates, els alumnes de 2n de CFGM de Gestió Administrativa, han fet la inauguració d'un establiment i la presentació de l'empresa simulada a tots els alumnes de 4t d'ESO, així com a l'alcalde de Santa Eulàlia Francesc Bonet, la Directora General de la Mancomunitat Tere Rovira, el president de l'AMPA Josep Lluís Sala i al director de l'institut Aleix Buch.

Aquest any l'establiment que s'ha inaugurat ha estat un Chill Out on s'hi venien Smoothies. L'espai ha estat pensat conjuntament a partir d'un projecte que han fet els alumnes de 4t d'ESO amb la col·laboració del punt Jove Santaka. Tot el projecte ha estat supervisat pel professor de visual i plàstica Xavi Sáez i qui l'ha construït ha estat Carles Cembrero.

Tots ells han fet una magnífica tasca, i gràcies a ells, tots els alumnes de l'institut han pogut gaudir d'unes hores de pati molt diferents, ja que, a part dels Smothies i l'espai en sí, també ens ha acompanyat la música d'un DJ.

Aquest espai quedarà instal·lat al pati durant alguns cursos, ja que tothom l'ha valorat molt positivament, tant per treballar, com per gaudir d'un moment de repòs i tranquil·litat.

Esperem que tothom el gaudeixi i respecti al màxim.

Per altra banda, durant tot el matí els alumnes de 4t d'ESO han anat passant per l'aula 10 on s'ha presentat l'empresa IMPRIMALIA 3D, que ha estat la plataforma d'aprenentatge per gestionar una empresa.

Aquesta activitat consisteix en fer un simulacre de compres i vendes amb d'altres empreses d'arreu del país i serveix per veure en viu i en directe com funciona el món de la gestió empresarial.