Eleccions al Consell Escolar - Famílies

8 de nov. 2016, 8:29 publicada per Institut La Vall del Tenes   [ actualitzat el 8 de nov. 2016, 8:29 ]

Us adjuntem la informació de la convocatòria d'eleccions al Consell Escolar per les famílies.

Esperem que surtin molts candidats!

Tots junts fem escola!

Aquest dilluns 7 de novembre s'inicia el període que marca el Departament d'Ensenyament per realitzar les eleccions al Consell Escolar dels centres d'ensenyament de tot Catalunya. Aquestes eleccions s'han de celebrar cada dos anys per renovar la meitat dels representants de cada estament: famílies, alumnes, professors i personal no docent.

En el Consell Escolar de l'Institut La Vall del Tenes els pares i mares disposeu de quatre representants, a més del President de l'AMPA, que n'és per raó del càrrec. Enguany cal procedir a escollir tres representants, dos d'ells per a un període de quatre anys i el tercer, com a suplent d'una mare que ha acabat la seva estada al centre, per un període de dos anys. Els dos pares o mares amb major nombre de vots correspondran als dos primers representants, i el tercer ocuparà la vacant que s'ha produït aquest inici de curs.

Us detallem a continuació el calendari de les eleccions, i que us serà explicat també durant una de les properes sessions de tutoria:

•   7 de novembre: convocatòria de les eleccions, publicació del cens provisional, publicació de vacants i informació sobre la forma i el termini per presentar candidatures. El cens de pares i mares es troba penjat al tauler d'anuncis oficials de l'Institut fins l'11 de novembre.

•   8 al 10 de novembre: període per presentar reclamacions al cens electoral.

•   8 de novembre: Sorteig per determinar els vocals de les meses electorals. La mesa electoral estarà formada pel Director o pel càrrec directiu en qui delegui, i per dos pares o mares triats per sorteig. Actua com a secretari el pare o mare amb menys antiguitat al centre.

•   9 de novembre: Constitució de la mesa electoral.

•   7 a l'11 de novembre: Període per presentar candidatures a les eleccions. Les candidatures es presentaran a la Secretaria del centre mitjançant la sol·licitud que acompanya aquesta circular, un escrit amb un breu text de presentació i aniran acompanyades d'una fotografia del candidat.

•   14 de novembre: Proclamació i comunicació, mitjançant correu electrònic, de les candidatures presentades a tot el cens de pares i mares. Publicació al tauler d'anuncis del cens definitiu.

•   1 de desembre: jornada electoral amb horari de 14.00 a 18.00. Per poder votar caldrà identificar-se mitjançant el DNI.

Us animem a participar en el procés electoral, presentant la vostra candidatura si voleu i, no cal dir-ho, votant el dia 1 de desembre. Podeu trobar la informació oficial de les eleccions en el lloc web següent: