Exposició: L'habitació de Vincent vang Gogh

3 de febr. 2014, 9:08 publicada per Institut La Vall del Tenes   [ actualitzat el 3 de febr. 2014, 9:14 ]

A partir de la tercera versió que, Vincent van Gogh, va pintar de la seva habitació al poble d'Arlés el 1889, i  que va dedicar a la seva mare i la seva germana Will, els alumnes de primer d'ESO A, han elaborat una maqueta tridimensional utilitzant, tant sols,  una capsa de sabates com a base, cartrons i cartolines, argila blanca... I molt de color !!!!

El treball que han realitzat aquests alumnes és IMPRESSIONANT!!! I els ha servit per entendre i veure, la vida i obra d'aquest gran artista holandès postimpressionista.

La versió original d'aquest quadre està exposat al museu D'Orsay a París... També podreu trobar més informació a Art Project i si voleu, podeu contemplar l'original que hi ha exposat al Vang Gogh Museum

Podeu veure més imatges al Facebook de l'institut