Festa de Nadal Solidària 22 de desembre de 2016

20 de des. 2016, 0:25 publicada per Institut La Vall del Tenes
Enguany, la Festa de Nadal que celebrarem el proper dijous 22, tindrà com a denominador comú la solidaritat amb la gent que pateix pels conflictes.
Volem que el Mediterrani deixi de ser un mur que separi per ser un pont que el converteixi en aquell el Mare Nostrum que somniaren els romans.
Al tradicional "amic invisible" li hem posat cara, més aviat moltes cares, les dels sirians que esperen en camps de refugiats al Líban i Jordània poder `passar el pont mediterrani. I volem fer-los arribar tants somriures com ens sigui possible mitjançant els amics de Pallassos Sense Fronteres... aquells diners que ens gastaríem en el regal de l'amic invisible, els entregarem a aquesta ONG per tal d'ajudar en les campanyes que fan a la zona. Aquests donatius es passaran a recollir per les aules la setmana vinent, els dies 19, 20 i 21.

A més... a més hi ha altres sorpreses que anirem desvetllant el dia 22. Tindreu imatges!

Informacions pel dia 22 de desembre, festa de Nadal a l'institut.

• Els alumnes d'ESO, excepcionalment, hauran de venir a l'institut a les 8:30h per començar l'activitat prevista. L'horari per agafar el bus al matí també serà més tard de l'habitual. Aquestes activitats acabaran al Centre Cívic “La Fàbrica” a les 13:30h on s'hauran de venir a buscar els alumnes. L'autobús que recull l'alumnat al migdia sortirà d'aquest Centre Cívic i no de l'escola.
  • Els alumnes de 1r de Batxillerat i CFGM participaran, durant el matí, en diverses activitats solidàries a diferents entitats del poble i rodalies, així com en tasques de col·laboració a les activitats que duem a terme a l'institut. L'horari dependrà de les entitats amb les que col·laboren o de la tasca organitzativa que fan i se n'informarà als alumnes prèviament. Si finalitzen abans de les 13:30h poden incorporar-se a l'acte conjunt que organitza l'escola al Centre Cívic “La Fàbrica”.
  • Els alumnes de 2n de Batxillerat participaran en una xerrada amb una persona del Fons Català de Cooperació. Un cop acabada s'incorporaran a les tasques de col·laboració a les activitats que es duen a terme a l'institut, seguint el mateix horari.

Per acabar, us recordem que després de Nadal el primer dia de classe serà el dilluns 9 de gener a les 7:45h.

Per qualsevol aclariment, no dubteu a posar-vos en contacte amb la secretaria de l'escola.

Us desitgem un BON NADAL i una bona entrada d'any 2017!!!