Fira d'Empreses Simulades a Barcelona .Auditori Axa CFGM ADMINISTRATIU

7 de febr. 2018, 3:13 publicada per Institut La Vall del Tenes
Un any més, els alumnes del CFGM de l'Institut participen a la Fira d'Empreses Simulades a Barcelona. Enguany participem amb dos empreses amb les que han treballant al llarg del curs:
  • Enteramarkt es dedica a la venda de material informàtic i d'equipaments d'oficina
  • Business Suport fa serveis per empreses: formació, anàlisi empresarial, auditories ambientals, cohesió de grups i objectes de regal
A la Fira Hi ha tot d'empreses simulades d'altres instituts de Catalunya, Aragó, Balears, Euskadi. Es converteix en un espai on poder conèixer en persona amb els altres alumnes amb els que s'havia treballat de forma on-line.
Dins de les activitats d'aquest dia, es fa exposició oral i audiovisual i networking entre totes les empreses tot simulant el funcionament d'una fira empresarial real.