Hem començat el curs amb l'intercanvi amb Dinamarca

19 de set. 2015, 2:08 publicada per Institut La Vall del Tenes   [ actualitzat el 19 de set. 2015, 2:42 ]
Aquest curs ha començat amb molta activitat internacional.

Del 12 al 19 de setembre, hem tingut al nostre Institut un grup d'alumnes danesos amb qui fem un intercanvi d'espanyol - anglès.

Són 15 nois i noies de 17, 18 i 19 anys acompanyats per dues professores de l'institut Svendborg Gymnasium, de la ciutat de Svendborg, que està a uns 200 km de la capital Copenhagen.

És un intercanvi lingüístic perquè ells estudien espanyol com a matèria optativa. Per aquest motiu, a part de les les sortides habituals a Barcelona i el museu Dalí de Figueres, han assistit a les classes habituals amb els seus companys. Alguns professors del centre també els han fet tallers de matèries diferents.

És la primera vegada que s'ha fet aquest intercanvi, el qual ha anat molt bé, els alumnes i les professores daneses han quedat molt contents del tracte rebut i s'han fet uns bons llaços d'amistat, tant des del punt de vista escolar com el personal, esperem que durin molts anys.

Els nostres alumnes aniran a Dinamarca a la primavera.

Aquí us deixem algunes imatges de l'estada, però al Facebook de l'institut podreu veure un reportatge gràfic molt més extens.

Tant els alumnes, com els professors i les famílies que han acollit els nois i noies danesos estem molt contents d'aquesta nova experiència.