I Concurs de disseny de fons de pantalles

15 d’abr. 2013, 4:19 publicada per Institut La Vall del Tenes   [ actualitzat el 15 d’abr. 2013, 5:37 ]
Concurs
Segurament que quan llegiu aquestes línies ja haureu llegit el correu que, us hem enviat des de l'Àrea de Tecnologia, convidant-vos a participar en el primer concurs de fons de pantalla pels ordinadors del centre.

La idea és que el disseny guanyador sigui el fons de pantalla que quedarà instal·lat a tots els ordinadors del centre, portàtils dels alumnes i fixos de l'escola, durant el proper curs 2013-2014.

Per aquest motiu us demanem que obriu la ment, la deixeu volar i l'activeu perquè sigui capaç de crear un disseny original, avançat i trencador. Juntament amb el correu també us hem adjuntat les bases del concurs i la data màxima de lliurament. També us les podeu descarregar des d'aquí mateix. Aquest any anem una mica justos i teniu fins el divendres19 d'abril per lliurar els dissenys. Haureu de córrer una mica!

Els podeu lliurar a l'adreça  fonspantalla@iesvalltenes.cat

Des de l'Àrea de Tecnologia us volem animar a que participeu!!!
Institut La Vall del Tenes,
15 d’abr. 2013, 4:19