I JORNADA AMBIENTAL INSTITUT LA VALL DEL TENES. 2 de juny de 2017

30 de maig 2017, 2:06 publicada per Institut La Vall del Tenes

Us volem informar de la I Jornada Ambiental que farem a l'institut el proper divendres dia 2 de juny a partir de les 11.00h del matí i fins acabar la jornada, a les 14.30h.

Com bé sabeu, aquest any hem començat a aplicar tot un seguit d'accions ambientals amb l'objectiu d'aconseguir una major sostenibilitat de l'institut, així com una major conscienciació ambiental a nivell d'alumnat i professorat del centre.

El curs vinent ens incorporem a la Xarxa d'Escoles per la Sostenibilitat de Catalunya (XESC). Tot plegat ens ha animat a celebrar aquesta primera Jornada Ambiental a l'institut.

Els alumnes faran diverses activitats, tallers i xerrades:

• 1r d'ESO: Taller amb els Agents de Defensa Forestal (ADF) i neteja del bosc. Aquesta segona activitat patrocinada per l'ajuntament de Sta. Eulàlia de Ronçana dins del projecte de la UE «Let's clean up Europe».
  • 2n d'ESO: Gimcana ambiental pel municipi, amb diferents proves.
  • 3r i 4t d 'ESO: Tallers i activitats de temàtica ambiental diversa (plantes remeieres, fotografia, pintada de mural i contenidors, hotel d'insectes, gestió de residus, visita a la deixalleria, arquitectura sostenible,...
  • Batxillerat i CFGM: Xerrada de la cooperativa «Som Energia» sobre consum responsable i energies renovables

Acabarem la jornada donant el premi del Concurs de Reciclatge que s'ha fet a les aules durant tot el curs i oferint fruita a tothom.

Comptem amb la col·laboració del Comitè Ambiental i l'Ampa de l'institut, l'ajuntament de Sta. Eulàlia i i diverses persones i entitats que, de forma desinteressada, col·laboren en alguns tallers i xerrades.

Us animem a les famílies, pares i mares, a participar de forma activa en aquesta jornada. Podeu venir a l'institut a fer de suport a les diverses activitats que tenim previstes i a participar directament a qualsevol d'elles.