Informació per les eleccions al Consell Escolar (alumnes)

6 de nov. 2018, 0:13 publicada per Institut La Vall del Tenes
Alumnes de La Vall del Tenes, voleu ser representats dels vostres companys al Consell Escolar??? Doncs....seguiu aquestes indicacions!!
  • Què és el "Consell Escolar"?: Òrgan de participació de la comunitat educativa en la gestió del centre. Intervé en la redacció i modificació de les NOFC (Normes del centre), PEC (Projecte educatiu, és a dir, què s'ofereix al centre en quan a estudis, activitats, etc.), els comptes econòmics i d'altres funcions.
    • Es reuneix un mínim de 3 cops l'any
    • Està format per representants d'alumnes, pares i professors, a més de la direcció del centre, el titular i els ajuntaments
    • Cada dos anys es renoven la meitat dels representants de pares, alumnes i professors. En el cas dels alumnes n'hi ha 4, i enguany toca renovar 3.
  • Candidats
    • Es pot presentar qualsevol alumne del centre
    • Es votarà amb una papereta amb el nom de tots els candidats, i es podran posar com a màxim 3 creuete
  • Dates eleccions (totes les dates són del mes de novembre)