Intercanvi amb França

16 d’oct. 2014, 11:39 publicada per Institut La Vall del Tenes
Estem arribant al final de l'intercanvi de francès de 3r d'ESO. Els alumnes normands van arribar el dijous dia 9 d'octubre a Catalunya i marxaran cap a França el divendres dia 19 a la tarda.

Es tracta de 25 nois de 13/14 anys que han estat allotjats a casa de 25 nois catalans per compartir costums, conèixer tradicions i practicar la llengua castellana.

Durant aquesta setmana han visitat llocs emblemàtics de Barcelona, com el Barri gòtic, les Rambles, el Parc de la Ciutadella, La Pedrera, el Parc Güell o la Sagrada Família, entre d'altres; i també han fet sortides a Granollers i al Montseny o a Sitges i Tossa de Mar, on també els van acompanyar els nostres alumnes.

El cap de setmana van fer activitats familiars i a molts se'ls va veure a la festa major de Caldes, gaudint del correfoc, l'actuació castellera o la ballada de sardanes.

Avui seran rebuts a l'ajuntament de Santa Eulàlia per l'alcalde Joaquim Brustenga i al vespre hi haurà l'acte de comiat a l'institut, on totes les famílies participants són convidades.