Intercanvi Svendborg Gymnasium (Denmark)

5 de nov. 2016, 12:01 publicada per Institut La Vall del Tenes   [ actualitzat el 6 de nov. 2016, 23:43 ]

Del 5 al 12 de novembre, 15 alumnes de l'institut Svendborg Gymnasium estaran d'intercanvi al nostre centre. Aquest és el segon any que es fa i estem molt contents que sigui així. Els nostres alumnes visitaran Dinamarca a la primavera.

Aquests alumnes cursen la matèria de castellà com assignatura optativa i a part de practicar el castellà, coneixeran també la llengua i la cultura catalana.
A part de sortides culturals, també assistiran a classes de l'institut. Professors de diferents matèries ja estan preparant activitats per que puguin participar, aprendre i passar-s'ho bé.

Us anirem penjant les fotografies d'aquests dies d'intercanvi al facebook, instagram i twitter de l'institut.
Velkommen! - Benvinguts!

Benvinguda per part del Director de l'Institut als alumnes danesos.
Presentació de les activitats que faran aquests dies amb nosaltres.