JORNADA DEL MEDI AMBIENT. 23 de març de 2018

19 de març 2018, 3:06 publicada per Institut La Vall del Tenes

El divendres dia 23 tindrà lloc la Jornada del medi ambient a l'Institut la Vall del Tenes. Servirà de cloenda per acabar el trimestre i per començar les vacances de Setmana Santa.

Al llar del matí, la  Jornada ambiental inclourà tallers, xerrades, caminades, bicicletada, visita al riu Tenes i depuradora

Es farà un final de festa dinamitzada amb la  música de grups d'alumnes, i també hi haurà repartiment de fruita, batuts.

L'AMPA DE L'INSTITUT ENS FACILITA PER 1€ UN GOT REUTILITZABLE. AQUESTS SÓN ELS PASOS A SEGUIR:

Porta el teu propi got reutilitzable de casa. Una neteja i el tindràs a punt per a la propera festa. Així de fàcil!

Per facilitar la reducció de residus de plàstic, des de la nostra AMPA s'han adquirit 1050 gots reutilitzables que es faran servir en totes i cadascuna de les festes i esdeveniments que organitza l’escola. Però necessitem la teva ajuda perquè tot surti bé pel que fa a l'organització d'aquests primers esdeveniments i l'ús dels gots.

Passos a seguir per reutilitzar

1. Porta el teu propi got reutilitzablegot de casa.

2. Si no has portat el teu got, pots passar per barra per recollir el got reutilitzable de l'AMPA. No hi haurà gots de plàstic!

3. El got de la nostra AMPA es dóna sota fiança d'1 euro. No t'oblidis la moneda! Després de l'esdeveniment, tornes a barra, tornes el got i et tornem l'euro. Així de fàcil!

4. Si el got t'agrada i creus que pots portar-lo des de casa sempre que s'organitzi un esdeveniment, pots endur-te'l i ens quedem amb la fiança. Però no t'oblidis de portar-ho per a la propera!

Moltíssimes gràcies per unir-te al repte mediambiental!

Passos a seguir per reutilitzar

1. Porta el teu propi got reutilitzablegot de casa.

Moltíssimes gràcies per unir-te al repte mediambiental!