Loteria de Nadal - AMPA Institut La Vall del Tenes

8 de nov. 2016, 8:01 publicada per Institut La Vall del Tenes   [ actualitzat el 8 de nov. 2016, 8:03 ]
Us adjuntem l'escrit que s'ha enviat a les famílies per informar del funcionament de la loteria de Nadal.

Benvolguts pares i mares,

Ens adrecem a vosaltres per informar-vos que aquest any la gestió de la venda de loteria de Nadal la realitza l'AMPA en comptes de l'Institut, tal i com es va acordar a la darrera assemblea general.

Dit això, ja tenim número i els talonaris ja són a l'escola.

Les condicions de la venda de loteria per part dels alumnes us les detallem a continuaci9:

Preu de venda: 5,00€ cada participaci9
Guany per l'alumne/a:
1 € per cada participaci9 venuda Lliurament de talonaris: Aula 8

Els talonaris es repartiran a l'Institut durant els patis de dimarts, dijous i divendres. Una vegada venut el talonari o part del mateix, caldrà portar la matriu junt amb els diners a l'administració de loteria de Santa Eulàlia de Ronçana (C/ Verge del Remei, núm. 1) abans del dia 15 de desembre.

La pèrdua de participacions o talonaris de loteria implica el pagament íntegre a l'administració de l'import corresponent.

NO S'HAN DE DUR EN CAP CAS ELS DINERS A L'INSTITUT.

Santa Eulàlia de Ronçana, a 3 de novembre de 2016 Atentament,

La Junta