Nadal Solidari a l'Institut!

22 de des. 2016, 10:08 publicada per Institut La Vall del Tenes   [ actualitzat el 23 de des. 2016, 9:59 ]
Avui hem viscut un dia difícil d'oblidar. La festa de Nadal a l'Institut ha estat un èxit! Un clam a la solidaritat i la pau!
Entre tots els alumnes de l'Institut i els nois i noies de l'APINDEP, hem decorat un "mur" de ferro, molt similar als que es troben als camps de refugiats, de nassos de pallasso amb missatges de solidaritat, esperança i pau.
Gràcies a la solidaritat de tots vosaltres, hem recaptat 900€ que han estat entregats a l'Associació Pallassos Sense Fronteres. La Marta, en nom d'aquesta associació, ens ha vingut a visitar i ha estat molt contenta del resultat. Ens ha explicat qui són i que fan, i tot això acompanyat d'unes imatges d'un camp de refugiats a Jordània.
A La Fàbrica hem pogut veure el "Mannequin Challenge" que hem fet tota l'escola,han sonat les notes de les cançons Santa Nit i Imagine, els alumnes del PNT ens han mostrat el vídeo "DE QUIN COLOR SÓN ELS CONFLICTES?", hem projectat el vídeo dels 20 anys de Pallassos Sense Fronteres i el missatge en vídeo que han enviat els nostres alumnes als refugiats! (tot molt emocionant i amb alguna llàgrima)
Després hem donat el resultat del Concurs d'Instagram #colorsdetardorvalltenes i hem cantat a tot volum la cançó estrella del Nadal a l'Institut "Quan Somrius"
Si voleu veure els vídeos.... Ja els teniu penjats al Canal de Youtube de l'Institut! https://www.youtube.com/user/iesvalltenes

Per acabar aquest dia tan especial... Hem estat agraciats amb una pessigada de loteria. Hem guanyat 5€ per Euro de les butlletes venudes pels alumnes!
Ha estat un dia màgic i indescriptible que de ben segur perdurarà a la nostra memòria per molt temps!
QUE TINGUEU UNES BONES FESTES I UNA BONA ENTRADA D'ANY!!
Ens veiem el dia 9 de gener a l'escola!