Premis "Jordis" de l'Institut La Vall del Tenes

26 de febr. 2013, 0:40 publicada per Institut La Vall del Tenes   [ actualitzat el 26 de febr. 2013, 0:40 ]

Aquest curs, les àrees de Llengües i de Visual i plàstica, convoquen el primer concurs de curtmetratges de l'Institut.

Aquí mateix us deixem les bases per tots aquells que hi vulgueu participar.

Participants

• Poden participar tots els alumnes de l’institut, de manera individual o en grup. Hi ha dues categories: de Primer a Quart d’ESO i CFGM i Batxillerat.

Condicions dels curtmetratges

• Hauran d’estar relacionats amb l’Any Espriu i per tant, incloure com a mínim, alguna frase, imatge o  títol d’alguna obra de Salvador Espriu.
  • Hauran de tenir una durada mínima de 5 minuts i màxima de 20 minuts, (incloent-hi els crèdits).
  • Hauran de ser en format vídeo digital. (avi, jpeg...)
  • Hauran de ser en català, amb guions originals i inèdits, no premiats en concursos anteriors.
  • Es podrà utilitzar la tècnica de l’STOP MOTION.

Participació en el concurs

• Els treballs s’hauran de presentar en un sobre tancat, a l’exterior del qual haurà de figurar el títol de l’obra. A l’interior del sobre cal incloure.
  • El nom, curs i correu electrònic de l’autor o del representant dels autors.
  • Còpia en DVD degudament retolat amb el títol del curtmetratge.
  • Dossier en format paper amb la fitxa tècnica, fitxa artística i sinopsi.
  • El termini de presentació dels treballs comença el 10 d’abril i finalitza el 17 d’abril.
  • El lloc d’entrega és la Secretaria de l’escola, en horari de pati i descans.

Premis

Es donaran tres premis sense distinció de curs acadèmic. Es premiarà:
  • La creativitat
  • La bona realització tècnica
  • El sentit de l’humor
El jurat es reserva la possibilitat de declarar desert alguna de les categories.

Jurat

• El jurat estarà format per professors/es de l’institut i un guionista de cinema.
  • La resolució del Jurat es publicarà el 23 d’abril, coincidint amb el Certamen Literari per la categoria d’ESO i el 22 d’abril al Sopar Literari per la categoria CFGM i BATXILLERAT.

Treballs presentats
  • Els treballs presentats passaran a formar part del fons audiovisual de l’Institut. L’Institut es reserva el dret d’utilitzar els treballs presentats per a finalitats no comercials i per l’exhibició sense ànim de lucre en activitats d’educatives.    La participació en aquesta convocatòria comporta l’acceptació d’aquestes bases, que podran ser interpretades pel Jurat i les entitats convocats en aquells aspectes no previstos inicialment.