Presentar i analitzar una empresa, un repte pels alumnes de CF

25 de febr. 2016, 1:38 publicada per Institut La Vall del Tenes
Dimarts 16 de Febrer els alumnes de 1r i 2n de CF van anar de sortida a Barcelona.

La finalitat de la sortida va ser fer un estudi comparatiu de dos centres comercials: Illa Diagonal i Pedralbes Center pels alumnes de 1r. Van passar un matí dedicat a l'observació de certes activitats comercials i empresarials .

Quan van acabar de visitar les dues galeries comercials van poder assistir a les presentacions per part dels alumnes de 2n de CF que cursen la matèria d'Empreses Simulades. Aquesta activitat es realitza conjuntament amb instituts de Catalunya. Durant el matí van haver diferents exposicions de les diverses empreses.

L'activitat es va fer a l'Auditori AXA ( situat a la Mateixa Illa Diagonal) i els estudiants de 1r van poder prendre nota del que hauran de fer el curs proper.

Podeu veure tot el reportatge gràfic al nostre Facebook