Quarts de final del certamen de lectura en veu alta

10 de maig 2016, 0:37 publicada per Institut La Vall del Tenes
El passat dimecres 13 d'abril  es van celebrar els quarts de final del XIIè Certamen Nacional de Lectura en Veu Alta, al teatre Patronat de La Garriga. Els guanyadors passaran a les semifinals, d'on sortiran els finalistes de tot Catalunya que participaran el 31 de maig a la final al Teatre Nacional.

Com ja és habitual en els darrers anys, l'escola va participar-hi en dues categories: Corsaris, lectura individual per alumnes de 1r Cicle d'ESO i Tropa de Corsaris, lectura col·lectiva per alumnes de 2n Cicle d'ESO.

Els representants de l'escola van ser triats després d'una selecció entre els seus companys de classe. Per 1r Cicle, el nostre lector va ser Jofre Verdaguer Mars de 2n d'ESO i per 2n Cicle d'ESO, els nostres lectors van ser Marta Guri Cabot de 4rt d'ESO, Aina Relats Molins de 3r d'ESO i Pau Verdaguer Mars de 4rt d'ESO.

Els seus professors i companys volem felicitar-los i donar-los les gràcies per la seva actuació i encoratjar-los a continuar perfeccionant la seva lectura.

Podeu veure tot el reportatge gràfic al nostre Facebook