Sortides de tutoria

17 d’oct. 2014, 0:14 publicada per Institut La Vall del Tenes
El dimecres dia 15 d'octubre l'institut ha quedat desert! Tots els alumnes i profes hem anat de sortida.

La sortida de tutoria que, des dels inicis de l'institut es realitza cada any, té com a objectiu dedicar tot un dia a la convivència entre els nois i noies, i els tutors del mateix curs, per conèixer-se una mica més. Així doncs, s'organitzen activitats de caire lúdic i convivencial a diferents destinacions segons el curs.

Aquest any, els alumnes de 1r d'ESO han estrenat una activitat molt interessant a Serinyà, posant-se a la pell d'uns autèntics arqueòlegs han fet una descoberta prehistòrica durant tot el matí, a la tarda han fet una visita a l'estany de Banyoles.

Els alumnes de 2n d'ESO han fet la tradicional visita a Montserrat, han pujat els centenars d'escales del "Camí del francès", han descobert la flora i fauna de la muntanya i finalment han gaudit escoltant el Virolai cantat per l'escolania de Montserrat.

Els nois i noies de 3r d'ESO han estat a Olot fent rutes en bicicleta per la via de l'antic carrilet que unia Olot i Girona.

A 4t d'ESO la sortida ha constat d'una visita guiada pel casc antic Girona i, com és tradicional, fent un petó al cul de la mona. La tarda l'han passat relaxant-se a l'Spa Magma de Santa Coloma de Farnés.

Els alumnes de 1r de CFGM i de Batxillerat han estat a Cerdanyola fent circuits d'aventura en un bosc vertical, passant per ponts de mico, saltant amb tirolines...

Els alumnes de 2n de CFGM han estat a Mataró fent un combat amb làsers.

I els alumnes de 2n de batxillerat? Ells s'han quedat a casa... :( Si nois! Han tingut tot el dia per fer els últims retocs al treball de recerca que d'aquí pocs dies hauran de defensar davant d'un tribunal.

Aquí teniu unes quantes imatges de les activitats, en trobareu moltes més al Facebook de l'institut.