Treball de recerca amb premi

27 d’abr. 2013, 2:00 publicada per Institut La Vall del Tenes   [ actualitzat el 27 d’abr. 2013, 2:45 ]
El treball de recerca "L'interès d'una novel·la", de l'alumna Alba Nogueras de 2n de Batxillerat, ha estat premiat en el 38è Concurs Literari "Josep Pla i Francesc Alsius" dins de la modalitat de treballs de recerca, que organitza l’Institut Frederic Martí Carreras amb la col·laboració de l’Ajuntament de Palafrugell, l’AMPA del mateix Institut, la Fundació Josep Pla, la Sra. Maria Juriol, vda. de Francesc Alsius, la Revista de Palafrugell i L’Escola de Música de Palafrugell.

La convocatòria d'aquest concurs està oberta a tots els alumnes de Batxillerat i ESO de tots els instituts del territori de parla catalana i en les modalitats de treball de recerca, poesia i narrativa. Aquest any, les obres guanyadores han estat escollides entre més d'un centenar.

L'acte de lliurament dels premis es va celebrar el divendres 26 d'abril a l'aula magna de l'Institut Frederic Martí Carreras. La vetllada també va servir per homenatjar a la  poetessa i traductora Montserrat Abelló que, amb 95 anys, encara es mostra com una activista cultural.

Felicitats doncs per aquest premi!