Tres alumnes del centre han estat distingits en les PAU

7 de jul. 2015, 2:59 publicada per Institut La Vall del Tenes   [ actualitzat el 7 de jul. 2015, 3:00 ]
El Consell Universitari de Catalunya, òrgan encarregat de dur a terme les PAU (Proves d'Accés a la Universitat), ha distingit a tres alumnes del nostre centre per aconseguir una nota superior o igual a 9.

Aquesta és una molt bona notícia pels alumnes distingits i per tots els membres que formen la comunitat educativa, ja que és un reconeixement a la feina ben feta, al treball diari i a l'esforç continuat.

Els alumnes distingits han estat:
  • Marta Bonet: 9,10
  • Núria Masclans: 9,25
  • Víctor Ferreiro: 9,50

Cal dir, també, que en Víctor ha estat l'alumne que ha tret més nota de tot el Vallès Oriental i ha quedat a dues dècimes de la nota més alta de Catalunya.

Sota d'aquestes línies teniu la carta que ens ha enviat la senyora Pilar Gómez i Cardó, coordinadora de les PAU a Catalunya, informant d'aquesta distinció.

Institut La Vall del Tenes,
7 de jul. 2015, 2:59