Una finestra per les exposicions

21 de nov. 2012, 9:06 publicada per Institut La Vall del Tenes   [ actualitzat el 21 de nov. 2012, 9:11 ]
Des de fa molt temps, el vestíbul del nostre institut s'ha convertit en una sala d'exposicions permanent i molt dinàmica, tant, que cada quinze dies hi ha una exposició diferent. Els alumnes, els professors i professores i el personal no docent del centre estem molt habituats a veure i examinar les diverses peces d'art que s'hi exposen. Totes elles són molt originals, de gran complexitat creativa i de disseny avantguardista.

Totes les obres exposades han estat creades pels alumnes de l'institut dins de la matèria de Visual i Plàstica. Exposar-les en aquest espai dona sentit al treball, molt més enllà de la nota purament acadèmica.

A partir d'ara volem que tota aquesta obra tingui repercussió fora de les parets de l'institut, per aquest motiu hem obert aquesta finestra que anomenem Espai d'Art EM15^2. Esperem que sigui visitada per molta gent!