Un any més a Fira Guia't

8 de març 2013, 1:11 publicada per Institut La Vall del Tenes   [ actualitzat el 8 de març 2013, 1:11 ]
Fira guia't 2013
Com ja va essent habitual cada any en aquestes èpoques, els alumnes de CFGM de Gestió Administrativa han estat participant a "Fira Guia't". Aquest esdeveniment  que organitza el Consell Comarcal del Vallès Oriental des de fa cinc anys, té com a objectiu principal posar en contacte centres i alumnes de la comarca interessats en la Formació Professional.

L'equip docent de Formació Professional hem integrat aquesta activitat com a part formativa dels alumnes del cicle perquè els aporta una experiència molt enriquidora.

Els alumnes del cicle hi participen de dues maneres, o bé fent el disseny de l'estand o participant-hi activament. Aquest any el disseny ha estat a partir de la cafeteria Starbucks, els alumnes han hagut de fer una remodelació de la decoració de l'establiment fent un previ estudi del disseny actual de la cafeteria, el resultat han estat unes maquetes que han exposat en l'estand.

Per altra banda, alguns alumnes han estat a l'estand atenent les consultes que els han fet tots els visitants de la fira.

Esperem que aquesta bona experiència la puguem repetir el proper any.