Un concurs que fa bona impressió

13 de març 2015, 3:51 publicada per Institut La Vall del Tenes   [ actualitzat el 13 de març 2015, 4:31 ]
Dissabte passat els alumnes de batxillerat Núria Masclans, Kevin Badia i Albert Villar, juntament amb 304 alumnes d'instituts d'arreu de Catalunya, van participar al primer campionat de programació HP Code Wars al centre de recerca i desenvolupament HP de Sant Cugat.

Els alumnes tenien el repte de resoldre 20 problemes de programació durant 3 hores, sense cap ajuda externa ni connexió a internet. Després de la competició van tenir la oportunitat de fer una visita per les instal·lacions d'HP on van veure des d'impressores de gran format fins les de sobretaula d'última generació, passant per prototips que encara no han sortit al mercat.

Els alumnes han valorat molt positivament l'experiència de poder viure l'ambient que es respira en un esdeveniment d'aquestes característiques, envoltats d'enginyers d'HP, personal de la Facultat d'informàtica de Barcelona i companys d'altres instituts.