VIATGE LINGÜISTICOCULTURAL A SANT MAIXENT L'ÉCOLE 3r ESO

10 d’abr. 2017, 0:55 publicada per Institut La Vall del Tenes
Entre el 29 de març i el 6 d'abril 23 alumnes de francès de 3r d'ESO de l'institut van fer el viatge d'anada de l'intercanvi amb alumnes francesos del College Denfert Rochereau, de Saint Maixent l'
École (departament de Deux-Sèvres), una població enmig de l'eix que connecta La Rochelle amb Poitiers.

Entre les sortides que van fer, van poder visitar La Rochelle, ciutat portuària banyada per l'Atlàntic; les Mines d'Argent des Rois Francs, a Melle, un poble que conserva una magnífica església romànica situada en el camí de pelegrinatge a Santiago de Compostel·la; els Tumulus de Bougon, museu de la prehistòria i jaciment arqueològic en plena natura; el parc temàtic Futuroscope; Marais Poitevin, passejant amb bicicleta i amb barca per la Venise Verte, i una visita pel centre de la ciutat de Bordeaux.

Bon temps, bona acollida de les famílies franceses i una bona experiència per recordar!