X Fira d'Empreses Simulades

9 de maig 2012, 7:37 publicada per Institut La Vall del Tenes   [ actualitzat el 9 de maig 2012, 7:37 ]

La setmana passada es va celebrar al recinte firal de Barcelona, coincidint amb el Saló de l'Ensenyament, la desena edició de la Fira d'Empreses Simulades que organitza la Fundació Inform a través de la xarxa SEFED.

Els alumnes de CFGM van acudir a la Fira com a responsables de TENES GARDEN SLS, l'empresa simulada que gestionem des de l'escola com a treball del Mòdul "Empresa a l'Aula".

La nostra empresa no disposava d'estand propi, però vam tancar diversos acords comercials amb les empreses expositores que hi havia, algunes d'elles catalanes (com els nostres veïns SEFED LA VALL de Lliçà d'Amunt) i d'altres de la resta d'Espanya i fins i tot alguna romanesa, austríaca i brasilera.

Va ser una experiència molt positiva i sobre tot real, donat que durant el curs ens relacionem molt amb algunes d'aquestes empreses que vam poder conèixer en directe i els alumnes van poder veure com es du a terme una negociació real "in situ".